۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۵

ایرپاد مکس 2 سال آینده عرضه می‌شود

چه پیشبینی‌هایی درباره قابلیت‌های آن وجود دارد؟
ایتنا - تقریباً سه سال از عرضه ایرپاد مکس اپل در دسامبر 2020 می‌گذرد و اخیراً شایعاتی در مورد برنامه‌های اپل برای عرضه یک مدل نسل جدید از آن در سال آینده شنیده می‌شود.
ایرپاد مکس 2 سال آینده عرضه می‌شود
ایرپاد مکس قدیمی‌ترین محصول نسل فعلی ایرپادها است که هنوز در خط تولید اپل قرار دارد. تقریباً سه سال از عرضه ایرپاد مکس اپل در دسامبر 2020 می‌گذرد و اخیراً شایعاتی در مورد برنامه‌های اپل برای عرضه یک مدل نسل جدید از آن در سال آینده شنیده می‌شود. به گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ که منابع اطلاعاتی قوی در اپل دارد، این شرکت نسخه جدیدی از ایرپاد مکس را در اواخر سال 2024 معرفی خواهد کرد.
 
در این مطلب ایتنا به نقل از مک‌رومرز، چیزهایی که انتظار می‌رود در این نسخه جدید هدفون روگوشی پریمیوم اپل ببینیم آمده است.
 
USB-C
به گفته گورمن، اپل پورت لایتنینگ موجود در ایرپاد مکس نسل فعلی را حذف و USB-C را جایگزین آن خواهد کرد تا به این ترتیب این هدفون‌ها با مقررات اروپایی مطابقت پیدا کنند و یکپارچگی در خط تولید ایرپاد این شرکت ایجاد شود.
 
 
البته این بدان معناست که ایرپاد مکس 2، به جای یک کابل لایتنینگ به USB-C، دارای کابل شارژ USB-C به USB-C خواهد بود. اپل همچنین باید یک کابل اکسسوری صوتی USB-C 3.5 میلی‌متری ارائه دهد تا کاربران بتوانند ایرپاد مکس 2 را به پورت‌های صوتی 3.5 میلی‌متری متصل کنند.
 

بلوتوث 5.3
قابلیت بلوتوث 5.3 را می‌توان در ایرپاد مکس 2، سری آیفون 15 و تازه‌ترین مدل‌های اپل‌واچ یافت. همچنین توسط تمام مدل‌های مک عرضه شده در سال 2023 از آن پشتیبانی می‌کنند. بنابراین تقریباً اجتناب‌ناپذیر است که نسل دوم ایرپاد مکس هم مجهز به آخرین استاندارد بلوتوث باشد.
 
بلوتوث 5.3 شامل پیشرفت‌هایی است که می‌تواند قابلیت اطمینان اتصال بی‌سیم و همچنین بهره‌وری انرژی را بهبود بخشد. این مشخصه همچنین شامل LE Audio می‌شود، اما به نظر می رسد اپل هنوز پشتیبانی از LE Audio را در دستگاه‌های خود پیاده‌سازی نکرده است.
 
رنگ‌های جدید
طبق گزارش بلومبرگ در اکتبر 2023، اپل نسل دوم ایرپاد مکس را در رنگ‌های تازه ارائه خواهد کرد. اگرچه این رنگ‌ها در حال حاضر نامعلوم هستند.
 
ایرپاد مکس در حال حاضر در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، سبز، آبی آسمانی و صورتی موجود است، اگرچه بالشتک‌های گوش قابل تعویض آن امکان ترکیب رنگ‌های زیادی را فراهم می‌کنند. اپل این بالشتک‌های گوش مستقل را به قیمت جفتی 69 دلار می‌فروشد.
 
کد مطلب: 75684
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام